в корзину

Корзина покупок
 
фото рухатись ь бензиновий Forte F210GRO (19 мм, 7 к.с, шпонка), Forte F210GRO, рухатись ь бензиновий Forte F210GRO (19 мм, 7 к.с, шпонка) фото товару, як виглядає рухатись ь бензиновий Forte F210GRO (19 мм, 7 к.с, шпонка) дивитися фото
фото рухатись ь бензиновий Forte F210GRO (19 мм, 7 к.с, шпонка), Forte F210GRO, рухатись ь бензиновий Forte F210GRO (19 мм, 7 к.с, шпонка) фото товару, як виглядає рухатись ь бензиновий Forte F210GRO (19 мм, 7 к.с, шпонка) дивитися фото фото рухатись ь бензиновий Forte F210GRO (19 мм, 7 к.с, шпонка), Forte F210GRO, рухатись ь бензиновий Forte F210GRO (19 мм, 7 к.с, шпонка) фото товару, як виглядає рухатись ь бензиновий Forte F210GRO (19 мм, 7 к.с, шпонка) дивитися фото

Код товара: 34122

Наявність: Є в наявності

рухатись ь бензиновий Forte F210GRO (19 мм, 7 к.с, шпонка)

Ціна: 4000 грн.
 

Для замовлення натисніть кнопку "Kупити"


Доставка і оплата


Самовивіз (уточнювати): Одеса, Дніпро, Київ.

Україна: склад перевізника Нова Пошта

Варіанти оплати: післяплата, карта, рахунок-фактура СПД, рахунок-фактура з ПДВ.

Купити Двигун бензиновий Forte F210GRO (19 мм, 7 к.с, шпонка, редуктор) в Україні, опис, відгуки.

Двигун бензиновий Forte F210GRO (19 мм, 7 к.с, шпонка, редуктор) популярний у використанні на мотоблоки , мотопомпи, бензинових генераторах. Двигун має ручним стартером, легко заводиться. На агрегаті встановлений повітряний фільтр в масляній ванні, що значно полегшує заміну масла в картері. А також це гарантує захист при роботі в запилених умовах. Апарат має верхнє розташування клапанів. Перша заміна масла рекомендується після 8-10 год роботи. в якості додаткового захисту пристрою встановлений датчик рівня масла. На корпусі розташовані стандартні кріплення для установки на техніку. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків. Двигун має ручним стартером, легко заводиться. На агрегаті встановлений повітряний фільтр в масляній ванні, що значно полегшує заміну масла в картері. А також це гарантує захист при роботі в запилених умовах. Апарат має верхнє розташування клапанів. Перша заміна масла рекомендується після 8-10 год роботи. в якості додаткового захисту пристрою встановлений датчик рівня масла. На корпусі розташовані стандартні кріплення для установки на техніку. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків. Двигун має ручним стартером, легко заводиться. На агрегаті встановлений повітряний фільтр в масляній ванні, що значно полегшує заміну масла в картері. А також це гарантує захист при роботі в запилених умовах. Апарат має верхнє розташування клапанів. Перша заміна масла рекомендується після 8-10 год роботи. в якості додаткового захисту пристрою встановлений датчик рівня масла. На корпусі розташовані стандартні кріплення для установки на техніку. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків. На агрегаті встановлений повітряний фільтр в масляній ванні, що значно полегшує заміну масла в картері. А також це гарантує захист при роботі в запилених умовах. Апарат має верхнє розташування клапанів. Перша заміна масла рекомендується після 8-10 год роботи. в якості додаткового захисту пристрою встановлений датчик рівня масла. На корпусі розташовані стандартні кріплення для установки на техніку. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків. На агрегаті встановлений повітряний фільтр в масляній ванні, що значно полегшує заміну масла в картері. А також це гарантує захист при роботі в запилених умовах. Апарат має верхнє розташування клапанів. Перша заміна масла рекомендується після 8-10 год роботи. в якості додаткового захисту пристрою встановлений датчик рівня масла. На корпусі розташовані стандартні кріплення для установки на техніку. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків. Апарат має верхнє розташування клапанів. Перша заміна масла рекомендується після 8-10 год роботи. в якості додаткового захисту пристрою встановлений датчик рівня масла. На корпусі розташовані стандартні кріплення для установки на техніку. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків. Апарат має верхнє розташування клапанів. Перша заміна масла рекомендується після 8-10 год роботи. в якості додаткового захисту пристрою встановлений датчик рівня масла. На корпусі розташовані стандартні кріплення для установки на техніку. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків.

Переваги: ​​

  • Універсальна модель
  • Зносостійкі матеріали
  • датчик рівня масла
  • Висока потужність.
Дана інформація розміщується на сайті для ознайомлення. Щоб купити Двигун бензиновий Forte F210GRO (19 мм, 7 к.с, шпонка, редуктор), вам необхідно заповнити заявку на сайті або зателефонувати за телефоном. Ми здійснюємо доставку в усі регіони України, також можливий самовивіз в Одесі і Києві.
Додаткова інформація
Гарантія 12 месяцев
Технічні
Обсяг паливного бака 3,6 л
Довжина валу 58 мм
Обсяг масла 0,6 л
Об'єм двигуна 212 см3
Тип двигуна 4-х тактный
Діаметр циліндра 70 мм
Хід поршня 54 мм
Технічні характеристики
Потужність 7 л.с. / 5100 Вт
Діаметр вала 19 мм
Частота обертання 1800 об/мин
Паливо бензин
Фізичні характеристики
Габарити 40x39x35 мм
Вага 19 кг
Общее
Категория: Двигуни
Немає відгуків про цей товар.
Написати відгук
Ваше Ім’я:



Добре


Недоліки:


Ваш відгук:
Додати фото
Ссылка на фото:
Введіть код, вказаний на зображенні: