Купити Двигун бензиновий Forte F210GRO (19 мм, 7 к.с, шпонка, редуктор) в Україні, опис, відгуки.
Двигун бензиновий Forte F210GRO (19 мм, 7 к.с, шпонка, редуктор) популярний у використанні на мотоблоки , мотопомпи, бензинових генераторах. Двигун має ручним стартером, легко заводиться. На агрегаті встановлений повітряний фільтр в масляній ванні, що значно полегшує заміну масла в картері. А також це гарантує захист при роботі в запилених умовах. Апарат має верхнє розташування клапанів. Перша заміна масла рекомендується після 8-10 год роботи. в якості додаткового захисту пристрою встановлений датчик рівня масла. На корпусі розташовані стандартні кріплення для установки на техніку. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків. Двигун має ручним стартером, легко заводиться. На агрегаті встановлений повітряний фільтр в масляній ванні, що значно полегшує заміну масла в картері. А також це гарантує захист при роботі в запилених умовах. Апарат має верхнє розташування клапанів. Перша заміна масла рекомендується після 8-10 год роботи. в якості додаткового захисту пристрою встановлений датчик рівня масла. На корпусі розташовані стандартні кріплення для установки на техніку. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків. Двигун має ручним стартером, легко заводиться. На агрегаті встановлений повітряний фільтр в масляній ванні, що значно полегшує заміну масла в картері. А також це гарантує захист при роботі в запилених умовах. Апарат має верхнє розташування клапанів. Перша заміна масла рекомендується після 8-10 год роботи. в якості додаткового захисту пристрою встановлений датчик рівня масла. На корпусі розташовані стандартні кріплення для установки на техніку. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків. На агрегаті встановлений повітряний фільтр в масляній ванні, що значно полегшує заміну масла в картері. А також це гарантує захист при роботі в запилених умовах. Апарат має верхнє розташування клапанів. Перша заміна масла рекомендується після 8-10 год роботи. в якості додаткового захисту пристрою встановлений датчик рівня масла. На корпусі розташовані стандартні кріплення для установки на техніку. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків. На агрегаті встановлений повітряний фільтр в масляній ванні, що значно полегшує заміну масла в картері. А також це гарантує захист при роботі в запилених умовах. Апарат має верхнє розташування клапанів. Перша заміна масла рекомендується після 8-10 год роботи. в якості додаткового захисту пристрою встановлений датчик рівня масла. На корпусі розташовані стандартні кріплення для установки на техніку. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків. Апарат має верхнє розташування клапанів. Перша заміна масла рекомендується після 8-10 год роботи. в якості додаткового захисту пристрою встановлений датчик рівня масла. На корпусі розташовані стандартні кріплення для установки на техніку. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків. Апарат має верхнє розташування клапанів. Перша заміна масла рекомендується після 8-10 год роботи. в якості додаткового захисту пристрою встановлений датчик рівня масла. На корпусі розташовані стандартні кріплення для установки на техніку. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків. Завдяки двосторонньому розміщення горловин для заливки масла в картер передбачена можливість використання мотора на дві сторони. що дозволяє встановлювати його на різне устаткування. Універсальний вал відбору потужності - під шпонку. дозволяє встановити двигун на більшість моделей мотоблоків.
Переваги:
-
Універсальна модель
-
Зносостійкі матеріали
-
датчик рівня масла
-
Висока потужність.
Дана інформація розміщується на сайті для ознайомлення. Щоб купити Двигун бензиновий Forte F210GRO (19 мм, 7 к.с, шпонка, редуктор), вам необхідно заповнити заявку на сайті або зателефонувати за телефоном. Ми здійснюємо доставку в усі регіони України, також можливий самовивіз в Одесі і Києві.
Немає відгуків про цей товар.
Написати відгук